Wij zijn gesloten van 23 december tot en met 3 januari!

Let op: tijdens deze periode nemen we geen nieuwe toelatingsverzoeken voor ons DAS in behandeling. Leveranciers die eerder al zijn toegelaten tot de vereiste categorieën, kunnen wel gewoon biedingen uitbrengen. Technische vragen over ons DAS of vacaturesysteem? Neem dan contact op met Poolz via helpdesk@poolz.nl of 035 – 751 05 92. Meer weten over onze afwezigheid? Kijk dan in de rubriek Nieuws.

Inschrijven op een opdracht

Organisaties van Werken in Friesland hebben soms tijdelijk extern personeel nodig. Bijvoorbeeld omdat er bepaalde kennis nodig is of te weinig eigen capaciteit. We willen iedereen gelijke kansen geven binnen een open en transparant proces. Zelfstandigen en bureaus kunnen zich inschrijven op opdrachten via Werken in Friesland  (Dynamisch Aankoopsysteem). Daarmee voldoen we aan de richtlijnen op grond van de Aanbestedingswet.

Hoe werkt het?

Heb je al een account? Log dan direct in en kies voor de tab ‘Inhuuropdrachten en biedingen’ (de knop rechts bovenaan). Nog geen account? Bekijk dan de te volgen stappen in het document Stappenplan voor het inschrijven op een opdracht.

Let op!

Schrijf je tijdig in en zorg ervoor dat je bent toegelaten tot de juiste categorie! De beoordeling van een verzoek tot toelating duurt ongeveer twee werkdagen.

Hoe verloopt de procedure?

  • Je stuurt een offerte in via de tab ‘inhuur opdrachten en biedingen’.
  • Zorg ervoor dat je bent toegelaten tot de juiste categorie (de beoordeling van een verzoek tot toelating duurt ongeveer twee werkdagen).
  • De opdrachtgever beoordeelt jouw offerte.
  • Is je offerte één van de beste? Dan ontvang je een uitnodiging voor een gesprek.
  • Iedereen die heeft gereageerd op een opdracht krijgt, als het goed is, een bericht over gunning of afwijzing.

Goed om te weten

Werken in Friesland faciliteert het systeem, maar is verder niet inhoudelijk betrokken bij het uitzetten van de opdrachten, het beoordelen van inschrijvingen en de afhandeling daarvan. Werken in Friesland heeft geen informatie over bijvoorbeeld de reden van een afwijzing. Hiervoor dien je contact op te nemen met de opdrachtgever via het algemene telefoonnummer van de betreffende organisatie.

Belangrijke documenten