Terug naar opdrachten

Administratief medewerker Sociaal Domein

gemeente Weststellingwerf

Standplaats: Wolvega

Aanvang uitvoering opdracht: 01-02-2021

Einddatum opdracht: 31-03-2021

Uren per week: 26 uur per week

Opdracht omschrijving

Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Voor het gebiedsteam Wolvega zijn wij op zoek naar een administratief medewerker voor 26 uur.

Je werkzaamheden:

  • Beantwoordt vragen via de verschillende communicatiekanalen, zoals bijvoorbeeld de telefoon, email  en de post en zet de diverse vragen uit naar de juiste medewerker. 
  • Verzorgt de postadministratie.
  • Verzorgt administratieve ondersteunden werkzaamhden voor het gebiedsteam ,  zoals het invoeren van meldingen  en het verwerken van besluiten in  de vakapplicatie.
  • Voert secretariële werkzaamheden uit , zoals het inplannen van afspraken en vergaderingen.
  • Bereidt verzending van correspondentie voor en zorgt voor verdere afhandeling.
  • Overige voorkomende administratieve werkzaamheden.

Wat verwachten we van jou

Je hebt/bent:

  • MBO werk- en denkniveau
  • Relevante administratieve werkervaring
  • Voorkeur kennis van Isam en Csam.

De planning

Start publicatie 13-01-2021
Einddatum vragen 15-01-2021
Beantwoording vragen 18-01-2021
Sluiting publicatie 22-01-2021 09:41
Beoordeling offertes (vanaf) 25-01-2021
Verwachte terugkoppelingsdatum 25-01-2021