Terug naar opdrachten

Casemanager Milieu

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Standplaats: Burgum

Aanvang uitvoering opdracht: 01-01-2023

Einddatum opdracht: 01-07-2023

Uren per week: 16 - 32

Opdracht omschrijving

  • De kandidaat houd zich bezig met casemanagement Wabo-vergunningaanvragen onderdeel Milieu;
  • De kandidaat is bij milieu gerelateerde zaken verantwoordelijk voor de afstemming en procedurele voortgang van overige relevante aanvragen van toestemmingen voor omgevingsactiviteiten;
  • De kandidaat toetst en behandeld meldingen Activiteitenbesluit;
  • De kandidaat adviseerd het bestuur en collega’s over de uitvoeringsaspecten voor het milieudomein;
  • De kandidaat past milieu specifieke beleidszaken toe bij behandeling van aanvragen en meldingen;
  • De kandidaat levert een bijdrage in behandeling van zienswijzen en bezwaar- en beroepsprocedures.
     

Zelfstandig afhandelen van zaken.

De planning

Start publicatie 14-11-2022
Einddatum vragen 20-11-2022
Beantwoording vragen 21-11-2022
Sluiting publicatie 28-11-2022 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 29-11-2022
Verwachte terugkoppelingsdatum 29-11-2022