Terug naar opdrachten

Medewerker Dienstverlening / Telefonie

wetterskipfryslan

Standplaats: Leeuwarden

Aanvang uitvoering opdracht: 03-05-2021

Einddatum opdracht: 01-09-2021

Uren per week: 32-36 uur

Opdracht omschrijving

Als Wetterskip Fryslân houden we de voeten droog en onze dijken sterk. We zorgen voor een goed waterpeil in sloten en meren, bewaken de waterkwaliteit en zuiveren het afvalwater. Zo houden we niet alleen vandaag, maar ook morgen Fryslân en het Groninger Westerkwartier veilig en leefbaar. En dat moeten we blijven doen. Want het klimaat verandert, de zeespiegel stijgt en we krijgen meer neerslag of juist droogte. Die veranderingen vragen om een innovatieve aanpak. Samen met inwoners, bedrijven en organisaties bedenken we slimme, duurzame oplossingen. Steeds op zoek naar het antwoord op die ene vraag: ‘En wat doen we morgen met water?’

Bij de vakgroep Dienstverlening zijn we op zoek naar een medewerker Dienstverlening waarbij de focus ligt op de telefonie. 

Als medewerker dienstverlening
ben je het eerste (telefonisch) aanspreekpunt voor inwoners en bezoekers op het hoofdkantoor en ons bezoekerscentrum van het Woudagemaal.
beantwoord je berichten en vragen van inwoners via onze multichannel kanalen.
organiseer en plan je bijeenkomsten.
help je bij het opstellen en verzorgen van correspondentie.
hou je onze administratie op orde
denk je actief mee om de dienstverlening te verbeteren en te vernieuwen.
 draai je mee in avonden en weekenden in onze piketorganisatie

De planning

Start publicatie 08-04-2021
Einddatum vragen 14-04-2021
Beantwoording vragen 14-04-2021
Sluiting publicatie 19-04-2021 08:00
Beoordeling offertes (vanaf) 19-04-2021
Verwachte terugkoppelingsdatum 03-05-2021