Terug naar opdrachten

specialist inkomen

gemeente Heerenveen

Standplaats: heerenveen

Aanvang uitvoering opdracht: 01-01-2023

Einddatum opdracht: 30-06-2023

Uren per week: 36

Opdracht omschrijving

Als specialist inkomen volg je de landelijke ontwikkelingen binnen jouw vakgebied. Van daaruit houd je je onder andere bezig met het beheer van een klantenbestand:

  • het voeren van contactgesprekken met onze klanten;
  • het zorgdragen voor een tijdige inkomensvoorziening aan klanten vanuit het maatwerkprincipe;
  • het leveren van een bijdrage aan het rechtmatig toepassen van de wet- en regelgeving;
  • het afhandelen van aanvragen bijzondere bijstand, waaronder de bewindvoeringskosten, de collectieve ziektekostenregelingen, de individuele inkomenstoeslag en de individuele studietoeslag;
  • het afhandelen van terugvorderingen en mutaties;
  • het ondersteunen in de taakstelling huisvesting statushouders

Je beheert een eigen caseload en bent daarvoor verantwoordelijk

De planning

Start publicatie 18-11-2022
Einddatum vragen 22-11-2022
Beantwoording vragen 24-11-2022
Sluiting publicatie 05-12-2022 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 07-12-2022
Verwachte terugkoppelingsdatum 19-12-2022