Terug naar opdrachten

Teamleider Informatisering en Automatisering

Standplaats: Wolvega

Aanvang uitvoering opdracht: 01-07-2019

Einddatum opdracht: 30-06-2020

Uren per week: 36 uur

Opdracht omschrijving

Ben jij op zoek naar ….

Een functie waarin jij bijdraagt aan de samenwerking tussen Ooststellingwerf, Weststellingwerf en Opsterland (OWO)? Waar je jouw deskundigheid op het gebied informatisering en automatisering in combinatie met leidinggeven laat zien? Waarbij je veel contact hebt met de directie,  management en beleidsmakers van de drie OWO gemeenten over  de coördinatie, afstemming en realisatie van ons Informatisering beleid, onze ICT ondersteuning en ICT architectuur? Waarin jij resultaatgericht, betrokken en verbindend maar ook op zelfstandige manier, samen met je medewerkers, je weg weet te vinden in de uitdagingen die er liggen? Dan is deze baan echt iets voor jou. Wij zoeken:

Een teamleider Informatisering en Automatisering voor 36 uur/week voor minimaal 1 jaar.

De afdeling OWO-bedrijfsvoering bestaat uit verschillende teams: team Personeels- en Salarisadministratie/Financiële Administratie/inkoop/verzekeringen+(PSA/FA+), team Informatisering & Automatisering (I&A) en team Documentaire informatievoorziening (DIV). Het team I&A bestaat uit 15 medewerkers.

Wat verwachten we van jou

Je hebt/bent:

  • Een ervaren, inspirerende en gedreven teamleider met een eigen visie die het team en de afdeling verder kan bouwen en ontwikkelen;
  • Een verbinder die coachend leiding kan geven;
  • Stevig(e) persoon(lijkheid) met empathisch vermogen maar ook daadkrachtig in zijn handelen;
  • Een uitstekend communicator (mondeling en schriftelijk) met de eigenschappen van een natuurlijk leider;
  • Koersvast, transparant, visionair, sparringpartner en kwartiermaker (voor OWO omgeving, team en MT OWO Bedrijfsvoering)
  • Een HBO+ of WO werk- en denkniveau en een relevante en afgeronde opleiding op tenminste HBO+ niveau;
  • Aantoonbare kennis van ICT en affiniteit met technische systemen en applicaties;
  • Meerdere jaren ervaring met het leidinggeven aan teams;
  • Meerdere jaren ervaring in functioneren bij overheidsorganisaties;
  • Uitstekende analytische vaardigheden en een groot probleemoplossend vermogen;
  • Flexibiliteit, slagvaardigheid en de bereidheid om kennis over te dragen;
  • Kennis van de landelijke overheidsprogramma’s die bij gemeenten spelen;
  • Kennis van ITIL.

De gesprekken vinden plaats in de week van 8 juli.

....

De planning

Start publicatie 11-06-2019
Einddatum vragen 16-06-2019
Beantwoording vragen 21-06-2019
Sluiting publicatie 30-06-2019 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 01-07-2019
Verwachte terugkoppelingsdatum 05-07-2019

Volledige opdracht bekijken en reageren?

Om de volledige opdracht te bekijken dient u zich te registreren als leverancier en een verzoek tot toelating te doen voor de categorie(en) :
017009 Categorie Interim management
017011 Categorie Projectmanagement
017019 Categorie ICT / IT

Inloggen Registreren