Wij zijn gesloten van 23 december tot en met 3 januari!

Let op: tijdens deze periode nemen we geen nieuwe toelatingsverzoeken voor ons DAS in behandeling. Leveranciers die eerder al zijn toegelaten tot de vereiste categorieën, kunnen wel gewoon biedingen uitbrengen. Technische vragen over ons DAS of vacaturesysteem? Neem dan contact op met Poolz via helpdesk@poolz.nl of 035 – 751 05 92. Meer weten over onze afwezigheid? Kijk dan in de rubriek Nieuws.

Terug naar opdrachten

Beleidsmedewerker Sportaccommodaties

Gemeente Tytsjerksteradiel

Standplaats: Burgum

Aanvang uitvoering opdracht: 01-06-2025

Einddatum opdracht: 14-04-2026

Uren per week: 8 - 10 uur per week

Opdracht omschrijving

Vanaf 1 januari 2025 begint Tytsjerksteradiel aan een nieuw hoofdstuk als zelfstandige gemeente. We zijn ‘prettig eigenwijs’ en doen dingen graag op onze eigen manier. Hier vind je ruimte voor initiatief, creativiteit en verantwoordelijkheid. Om samen vorm te geven aan onze nieuwe koers zoeken we enthousiaste mensen. 

Mei-inoar wurkje oan in krêftige organisaasje!

Het team Beheer en Beleid Buitenruimte van de gemeente Tytsjerksteradiel zoekt een enthousiaste Beleidsmedewerker Sportaccommodaties met een sterk gevoel voor samenwerking en humor. Jij draagt bij aan een duurzame, leefbare en economisch sterke gemeenschap en levert daarmee een directe bijdrage aan de kwaliteit van leven van onze inwoners. Met lef, creativiteit en een praktische aanpak help je de organisatie elke dag een stap vooruit. Sa dogge wy dat!

Deze functie is ingeschaald in schaal 10 cao Gemeenten.

De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht. 

Binnen het werkveld richt de Beleidsmedewerker Sportaccommodaties zich op diverse aandachtsgebieden, waaronder vastgoed gerelateerde vraagstukken. Daarnaast beoordeelt en verwerkt hij of zij subsidieaanvragen binnen de gemeentelijke regeling voor de verduurzaming en verbetering van sportaccommodaties.

Wat  ga je nog meer doen? 

  • Updaten van de algemene voorwaarden voor verhuur van sportaccommodaties;
  • Vernieuwen van het Algemeen Belang Besluit Sport;
  • De overdracht van het kunstgras in Oentsjerk
  • Vestigen van zakelijke rechten op diverse sportaccommodaties;

Realiseren van diverse onderhoudswerkzaamheden:

  • Aanbesteden van hygiënemiddelen en beveiliging;
  • Aanbesteding vervangen sportvloeren;
  • BHV zaken rondom de sportaccommodaties;
  • Groot onderhoud van de (kunst-)grasvelden.

     

De planning

Start publicatie 29-04-2025
Einddatum vragen 06-05-2025
Beantwoording vragen 07-05-2025
Sluiting publicatie 13-05-2025 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 14-05-2025
Verwachte terugkoppelingsdatum 15-05-2025