Terug naar opdrachten

Klantadviseur bij het Klantcontactcentrum (KCC)

Provincie Fryslân

Standplaats: Leeuwarden

Aanvang uitvoering opdracht: 15-08-2021

Einddatum opdracht: 31-12-0021

Uren per week: 32

Opdracht omschrijving

De Mienskip op 1! Samenwerking en klantgerichtheid zijn belangrijke uitgangspunten, zowel binnen als buiten de organisatie. Via het klantcontactcentrum (KCC) kan de Mienskip de provincie Fryslân eenvoudig vinden en wordt zij klantgericht en snel geholpen.

In het KCC van de provincie Fryslân ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze externe klanten, zoals bedrijven, instellingen en burgers. Telefoontjes via verschillende algemene telefoonnummers bij de Provincie komen bij jou binnen. Ook behandelt het KCC e-mails en WhatsApp berichten waarvoor zij verantwoordelijk zijn en worden er werkzaamheden voor de webredactie van de provincie verricht. Het is jouw belangrijkste taak om vragen en of klachten doelmatig te beantwoorden. Het is uiteindelijk de bedoeling dat 80% (of meer) van de vragen door jou wordt beantwoord.

Je onderzoekt de wensen en behoeften van de klant, signaleert snel de vraag of het probleem en vraagt door. Je registreert de vragen en antwoorden in het CRM systeem, zodat we kunnen leren van de vragen die gesteld worden. Wanneer je het antwoord niet kunt geven, delegeer je de vraag efficiënt naar de juiste collega binnen de provincie. Je blijft daarbij eigenaar van de vraag; je bewaakt de afhandeling. Je werkt met meerdere (IT) systemen zoals o.a. een kennisbank en een klantvolgsysteem. Ook draag je proactief ideeën aan ter verbetering en de doorontwikkeling van het KCC. Je werkt zeer nauw samen binnen een team en wordt aangestuurd door de coördinator van het KCC.
Sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 12 augustus tussen 09.00 en 13.00 uur.

De planning

Start publicatie 29-06-2021
Einddatum vragen 26-07-2021
Beantwoording vragen 27-07-2021
Sluiting publicatie 01-08-2021 23:00
Beoordeling offertes (vanaf) 02-08-2021
Verwachte terugkoppelingsdatum 10-08-2021