Terug naar opdrachten

Medewerker backoffice

gemeente De Fryske Marren

Standplaats: Joure

Aanvang uitvoering opdracht: 01-12-2022

Einddatum opdracht: 24-04-2023

Uren per week: 16

Opdracht omschrijving

Wij zoeken een enthousiaste medewerker backoffice voor 16 uur per week over een periode van circa 24 weken. Als medewerker backoffice werk je samen met gemotiveerde en enthousiaste collega’s en richt jij je vooral op het uitvoeren van diverse regelingen die vallen onder de Participatiewet, zoals Bijzondere Bijstand, AV Frieso (collectieve ziektekostenverzekering), Minimabeleid en Eenmalige energietoeslag. Daarnaast ondersteun je, indien nodig, jouw collega’s bij werkzaamheden op andere gebieden

  • Afhandelen van aanvragen betreffende diverse regelingen Participatiewet;
  • Contact met inwoners en collega’s van verschillende disciplines (beleid, functioneel beheer);
  • Ondersteunende werkzaamheden van collega’s backoffice.

De planning

Start publicatie 24-11-2022
Einddatum vragen 28-11-2022
Beantwoording vragen 28-11-2022
Sluiting publicatie 28-11-2022 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 29-11-2022
Verwachte terugkoppelingsdatum 30-11-2022