Wij zijn gesloten van 23 december tot en met 3 januari!

Let op: tijdens deze periode nemen we geen nieuwe toelatingsverzoeken voor ons DAS in behandeling. Leveranciers die eerder al zijn toegelaten tot de vereiste categorieën, kunnen wel gewoon biedingen uitbrengen. Technische vragen over ons DAS of vacaturesysteem? Neem dan contact op met Poolz via helpdesk@poolz.nl of 035 – 751 05 92. Meer weten over onze afwezigheid? Kijk dan in de rubriek Nieuws.

Terug naar opdrachten

Medewerker financiële administratie

Gemeente Achtkarspelen

Standplaats: Buitenpost

Aanvang uitvoering opdracht: 01-06-2025

Einddatum opdracht: 31-12-2025

Uren per week: 32 - 36 uur

Opdracht omschrijving

Je bent breed inzetbaar binnen de administratieve processen, variërend van het inboeken (coderen/ registreren) van facturen, tot het verwerken en het betalen daarvan. Je onderhoudt zelfstandig contacten met budgethouders en leveranciers en je ondersteunt je collega’s bij het beheer over de (debiteuren en crediteuren) administraties, bankboeken, tussenrekeningen en onderhouden van balansposten. Je voert ook taken uit binnen de applicaties van de financiële administratie, of je bent bereid je deze kennis je eigen te maken.

Deze functie is ingeschaald in schaal 7 cao Gemeenten.

De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht. 

Voor deze opdracht zoeken we iemand die voldoet aan het volgende profiel:

  • Je functioneert aantoonbaar op minimaal mbo niveau;
  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde opleiding gevolgd in een financieel administratieve richting (bijv. mbo bedrijfsadministratie);
  • Je hebt ervaring met financieel-administratieve werkzaamheden bij een gemeente;
  • Ervaring met alle voorkomende werkzaamheden zoals Debiteuren, Crediteuren, bankboeken, tussenrekeningenbeheer en onderhouden van balansposten
  • Je beheerst het werken in het softwarepakket Civision Middelen van Pink Roccade;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden (met name mondeling);
  • Je werkt nauwkeurig, je bent stressbestendig en flexibel en daarnaast dienstverlenend en een echte teamplayer;

De planning

Start publicatie 01-05-2025
Einddatum vragen 12-05-2025
Beantwoording vragen 13-05-2025
Sluiting publicatie 21-05-2025 15:00
Beoordeling offertes (vanaf) 22-05-2025
Verwachte terugkoppelingsdatum 22-05-2025