Terug naar opdrachten

Medewerker Frontoffice Publiekszaken

gemeente Weststellingwerf

Standplaats: Wolvega

Aanvang uitvoering opdracht: 01-02-2021

Einddatum opdracht: 30-04-2021

Uren per week: 30 uur per week

Opdracht omschrijving

Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Voor het team Publiekszaken zijn wij tijdelijk op zoek naar een medewerker Frontoffice voor 30 uur per week.

Je functie

Als medewerker frontoffice ben je hét eerste aanspreekpunt aan de receptie/balie/telefoon voor inwoners en externe bezoekers. Als visitekaartje van gemeente Weststellingwerf sta je mensen vriendelijk te woord.

De digitalisering speelt een belangrijke rol in onze organisatie, zo ook in deze functie. We verwachten van jou dat je digitaal vaardig bent. Je schrikt niet terug van nieuwe initiatieven en ontwikkelingen op het gebied van digitalisering en ziet deze als een uitdaging.

Wat verwachten we van jou?

Je hebt/bent:

  • een MBO+ werk- en denkniveau
  • klantgericht, stressbestendig en klantvriendelijk. Je kunt je verdiepen in de klant en gaat op zoek naar de "vraag achter de vraag";
  • in staat zowel mondeling als schriftelijk goed te communiceren in het Nederlands en Engels;
  • een goede luisteraar en kunt tijdens een gesprek goed analyseren;
  • een actieve, enthousiaste en probleemoplossende houding en denkt van buiten naar binnen;
  • flexibel inzetbaar (ook op de avond);
  • nauwkeuring in je werk en je hebt ruime kennis en kunde van geautomatiseerde systemen;
  • gestructureerd, maar je bent ook in staat om te multitasken;

·         bovenal een prettige collega om mee samen te werken die past in ons dynamische team.Wat verwachten we van jou?

Je hebt/bent:

  • een MBO+ werk- en denkniveau; bij voorkeur met een afgerond diploma Basisopleiding Burgerzaken;
  • klantgericht, stressbestendig en klantvriendelijk. Je kunt je verdiepen in de klant en gaat op zoek naar de "vraag achter de vraag";
  • in staat zowel mondeling als schriftelijk goed te communiceren in het Nederlands en Engels;
  • een goede luisteraar en kunt tijdens een gesprek goed analyseren;
  • een actieve, enthousiaste en probleemoplossende houding en denkt van buiten naar binnen;
  • flexibel inzetbaar (ook op de avond);
  • nauwkeuring in je werk en je hebt ruime kennis en kunde van geautomatiseerde systemen;
  • gestructureerd, maar je bent ook in staat om te multitasken;
  • bovenal een prettige collega om mee samen te werken die past in ons dynamische team.

De planning

Start publicatie 14-01-2021
Einddatum vragen 18-01-2021
Beantwoording vragen 20-01-2021
Sluiting publicatie 22-01-2021 10:00
Beoordeling offertes (vanaf) 22-01-2021
Verwachte terugkoppelingsdatum 25-01-2021