Wij zijn gesloten van 23 december tot en met 3 januari!

Let op: tijdens deze periode nemen we geen nieuwe toelatingsverzoeken voor ons DAS in behandeling. Leveranciers die eerder al zijn toegelaten tot de vereiste categorieën, kunnen wel gewoon biedingen uitbrengen. Technische vragen over ons DAS of vacaturesysteem? Neem dan contact op met Poolz via helpdesk@poolz.nl of 035 – 751 05 92. Meer weten over onze afwezigheid? Kijk dan in de rubriek Nieuws.

Terug naar opdrachten

Medewerker Invordering

gemeente Ooststellingwerf

Standplaats: Oosterwolde

Aanvang uitvoering opdracht: 03-02-2025

Einddatum opdracht: 01-05-2025

Uren per week: 28 uur

Opdracht omschrijving

Als medewerker invordering je bezighouden met het invorderingsproces voor de private debiteuren. 

  • het draaien van herinneringen en aanmaningen, niet zijnde belastingen
  • overige privaat- en publiekrechtelijke invorderingen
  • openstaande postenlijst aanmaken en bijhouden
  • controle betalingsregelingen
  • dossiervorming voor dwangbevelen en deurwaarders
  • bepalen oninbaar van de dwangbevelen en verwerken hiervan
  • draagt zorg voor dossiervorming op privaatrechtelijk gebied
  • houdt diverse belastingbestanden bij en verwerkt gegevens van de machtiging m.b.t. de automatische incasso’s in de bestanden
  • telefonische incasso
  • alle voorkomende werkzaamheden mbt het invorderingsproces

De planning

Start publicatie 10-01-2025
Einddatum vragen 16-01-2025
Beantwoording vragen 22-01-2025
Sluiting publicatie 30-01-2025 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 31-01-2025
Verwachte terugkoppelingsdatum 03-02-2025