Terug naar opdrachten

Projectleider klant contact center (kcc)

wetterskipfryslan

Standplaats: Leeuwarden

Aanvang uitvoering opdracht: 01-07-2021

Einddatum opdracht: 15-06-2022

Uren per week: 32

Opdracht omschrijving

Wij zijn Wetterskip Fryslân

We kijken al 750 jaar vooruit. We houden de voeten droog en onze dijken sterk. We zorgen voor een goed waterpeil in sloten en meren, bewaken de waterkwaliteit en zuiveren het afvalwater. Zo houden we niet alleen vandaag, maar ook morgen Fryslân en het Groninger Westerkwartier veilig en leefbaar. En dat moeten we blijven doen. Want het klimaat verandert, de zeespiegel stijgt en we krijgen meer neerslag of juist droogte. Die veranderingen vragen om een innovatieve aanpak. Samen met inwoners, bedrijven en organisaties bedenken we slimme, duurzame oplossingen. Steeds op zoek naar het antwoord op die ene vraag: ‘En wat doen we morgen met water?’

VISIE KCC

Wetterskip Fryslân 3.0  is een professionele dienstverlener die doet wat ze zegt; een betrouwbare partner.  We hanteren servicenormen waardoor we ons profileren als transparante, slagvaardige dienstverlenende en van buiten naar binnen werkende organisatie. Iedere individuele medewerker draagt daarbij verantwoordelijkheid.  De bedrijfsvoering is verbeterd door structuur en overzicht in klantcontacten. Het proces en systeem begeleiden en ondersteunen daarin en dragen zorg voor efficiëntie en effectiviteit in de wijze waarop we omgaan met onze klantcontacten. Met een balans tussen uniformiteit en ruimte voor professioneel maatwerk.

De vakgroep dienstverlening is op zoek naar een projectleider kcc voor de duur van 1 jaar.

Deze opdracht heeft eerder online gestaan maar geen passende kandidaat opgeleverd.

De kandidaat

  • is verantwoordelijk voor het opstellen van het plan van aanpak en het samenstellen van het projectteam.
  • zorgt er samen met het projectteam voor dat de ontwikkeling van een producten-dienstencatalogus en een werkwijze waarin alle dienstverlenende processen (zaakgericht) worden afgehandeld.
  • rapporteert per kwartaal aan de interne opdrachtgever over de voortgang in het project.
  • informeert de organisatie over de ontwikkeling en voortgang van het project en de invoeringvan de nieuwe werkwijze.
  • is een sparringpartner voor bestuur, directie en management op het gebied van servicenormen van de dienstverlening en de digitalisering hiervan.

Minimale eisen

  • Je beschikt over hbo diploma, bv Bedrijfskunde en hebt aantoonbare kennis en ervaring met projectmanagement.
  • Aantoonbare ervaring in een soortgelijke opdracht bij een gemeente is een vereiste.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het begeleiden en uitvoeren van leantrajecten.
  • Aantoonbare ervaring met het met het maken van een plan van aanpak.
  • Aantoonbare ervaring met het maken van voortgangsrapportages.

pre

-Ervaring met het opzetten van dienstverleningsprocessen / KCC
-Kennis van zaakgericht werken

De planning

Start publicatie 11-06-2021
Einddatum vragen 16-06-2021
Beantwoording vragen 16-06-2021
Sluiting publicatie 21-06-2021 08:00
Beoordeling offertes (vanaf) 21-06-2021
Verwachte terugkoppelingsdatum 05-07-2021