Terug naar opdrachten

Projectleider/ -medewerker

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Standplaats: Burgum

Aanvang uitvoering opdracht: 01-12-2021

Einddatum opdracht: 01-12-2022

Uren per week: 26-36

Opdracht omschrijving

De projectleider/ -medewerker draagt bij aan de realisatie van diverse projecten op het gebied van informatiemanagement. Dit team heeft momenteel een groot projectenportfolio. De projectmedewerker voert zelfstandig taken uit die voortkomen uit (multidisciplinaire) projectplannen en/of stelt zelf (deel)projectplannen op. Het gaat om het analyseren van informatie, verkennen van marktmogelijkheden, het schrijven van voorstellen, het implementeren van processen/methodieken, het overleg voeren met werkgroepen, en die input vertalen in oplossingen en resultaten. 

De projectleider/ -medewerker werkt in opdracht van en in afstemming met de informatiemanager. Er wordt ondersteund bij o.a. de volgende projecten: 

- Toegang Sociaal domein, waaronder de sociale kaart;

- Voorbereidingen aanbesteding applicatie Sociaal Domein;

- Digitalisering binnen het Sociaal Domein;

- Datagedreven werken;

- Instroom, doorstroom en uitstroom (IDU);

- Zaakgericht werken;

- Werkplek van de toekomst.

In overleg kunnen wijzigingen en/of aanvullingen plaatsvinden binnen de portfolio van Informatiemanagement

De planning

Start publicatie 14-10-2021
Einddatum vragen 24-10-2021
Beantwoording vragen 25-10-2021
Sluiting publicatie 27-10-2021 16:30
Beoordeling offertes (vanaf) 28-10-2021
Verwachte terugkoppelingsdatum 02-11-2021