Allround Medewerker Frontoffice Ruimte
Gemeente Achtkarspelen
Gepubliceerd op : 21-11-2024
Sluitingsdatum : 05-12-2024
Allround Medewerker Frontoffice Ruimte | 20-24 uur per week
De Allround Medewerker Frontoffice Ruimte fungeert als het bouw- en woningloket, waarin burgers en bedrijven voorzien worden van informatie over initiatieven, vergunningaanvragen, bestemmingsplannen, en de voortgang van aanvragen.
Ben jij toe aan een nieuwe stap in een organisatie vol ontwikkeling en wil je je daarbij inzetten voor de samenleving? Bij gemeente Achtkarspelen is dat mogelijk.
Functieomschrijving | Baanbeskriuwing
In het hart van de gemeente klopt het energieke en gedreven team van Ondersteuning en Dienstverlening. Hier draait alles om de burger, en als Allround Medewerker Frontoffice Ruimte ben jij de sleutel tot een naadloze interactie tussen de gemeente Achtkarspelen en hun inwoners. Beeld je in: een bruisende omgeving waar digitale dienstverlening evolueert en verandering een constante metgezel is. Hier worden niet alleen diensten verleend aan de burgers, maar worden kansen van vooruitgang omarmd. Jij, als professional, bent de verbindende factor, degene die het team ondersteund door lopende en toekomstige veranderingen.
Een scala aan verantwoordelijkheden, allemaal gericht op publieksdiensten en vergunningen. Je zult fungeren als het bouw- en woningloket, waarin je burgers en bedrijven voorziet van informatie over initiatieven, vergunningaanvragen, bestemmingsplannen, en de voortgang van aanvragen. Maar dat is niet alles. Jij bent ook de beoordelaar die beslist of een activiteit vergunningsvrij kan worden uitgevoerd, de probleemoplosser voor (asbest)meldingen en de gids in het digitale omgevingsloket.
En dan komt de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) of Wet op de Kansspelen om de hoek kijken. Registratie van aanvragen en meldingen, controle op juistheid en volledigheid, en de afhandeling van vergunningen voor standplaatsen, kleinschalige evenementen, loterijen en kansspelautomaten worden jouw terrein. Dit alles, gecombineerd met het verstrekken van informatie en begeleiding via telefoon, e-mail, en de fysieke balie op het gemeentehuis.
Bedrijfsomschrijving | Bedriuwsbeskriuwing gemeente Achtkarspelen
De gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel zijn tot 1 januari 2025 ambtelijk georganiseerd in de gemeenschappelijke Werkmaatschappij 8KTD. Dat betekent dat een groot deel van de ambtenaren nu beide gemeente(besturen) bedient. Het uitdagende proces van ontvlechting en opbouw is gaande. Vanaf 1 januari 2025 gaat de gemeente Achtkarspelen zelfstandig verder.
Wij richten ons op de behoeften van onze inwoners en ondernemers. Dit doen wij door eenvoudig organiseren en dienstbaar en slagvaardig te werken. Wij zijn een betrouwbare, toegankelijke en daadkrachtige gemeente. De sfeer is informeel en open, we zijn hier direct in de omgang. Wat je functie ook is, we zoeken elkaar makkelijk op. Met korte lijntjes krijgen we veel gedaan. En afspraak is afspraak.
We zijn grutsk op onze Fryske taal en identiteit en kijken uit naar de toekomst.
Wie ben jij? | Wa bisto?
Het vermogen om in verbinding te staan met inwoners, een dienstverlenende instelling en een energieke houding. Met een Mbo+ werk- en denkniveau en bij voorkeur een juridische kwalificatie, ben jij degene die wet- en regelgeving kan vertalen naar zorgvuldige vastlegging in systemen en begrijpelijke communicatie naar de klant.
Overigens, een positieve houding ten opzichte van de Fryske taal en passieve beheersing hiervan is een pré.
Arbeidsvoorwaarden | Wat krijsto fan ús?
Bij gemeente Achtkarspelen is het plezierig werken. Bovendien hebben we aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden:
- Bruto maandsalaris op basis van fulltime dienstverband: €2.700,00 - €3.831,00 (functieschaal 7, cao Gemeenten, salarispeil: 1-10-2024). Voldoe je (nog) niet volledig aan het gewenste profiel dan kan er sprake zijn van plaatsing in een aanloopschaal;
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om gedeeltelijk van uit huis te werken;
- 27 vakantiedagen op basis van fulltime dienstverband (28 vakantiedagen per 1-1-2025);
- Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van het brutosalaris, extra verlofuren, en deelname aan de pensioenregeling bij het ABP.
Meer informatie vind je op: Onze arbeidsvoorwaarden | Gemeente Achtkarspelen
Samen de schouders eronder! | Mei-inoar trochpakke!
Ben jij ondernemend, makkelijk in contact en wil jij met ons de schouders eronder zetten om de organisatie verder te ontwikkelen? Zet die stap en neem contact met ons op!
Heb je vragen over de functie? Neem gerust contact op met René van der Kooy, r.vanderkooy@achtkarspelen.nl. Voor overige vragen kun je mailen naar recruitment@achtkarspelen.nl. Solliciteren kan tot en met 5 december a.s.
Ten slotte vragen we een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) van je.
Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.