Wij zijn gesloten van 23 december tot en met 3 januari!

Let op: tijdens deze periode nemen we geen nieuwe toelatingsverzoeken voor ons DAS in behandeling. Leveranciers die eerder al zijn toegelaten tot de vereiste categorieën, kunnen wel gewoon biedingen uitbrengen. Technische vragen over ons DAS of vacaturesysteem? Neem dan contact op met Poolz via helpdesk@poolz.nl of 035 – 751 05 92. Meer weten over onze afwezigheid? Kijk dan in de rubriek Nieuws.

Terug naar vacatures

Functioneel Beheerder

Gemeente Dantumadiel

Benodigde opleiding: HBO

Dienstverband: Vast/Fulltime

Aantal uren per week: 32-36 uur

Gepubliceerd op : 10-01-2025

Sluitingsdatum : 19-01-2025

Dit is je team:

Als Functioneel Beheerder maak je deel uit van het team Advies en Ondersteuning. Dit is een dynamisch team, waar financiën, informatiemanagement, inkoop en juridische zaken samenkomen. Ons team bestaat uit ervaren professionals en enthousiaste nieuwkomers die één ding hoog in het vaandel hebben: samenwerken. 

Jij gaat je in eerste instantie primair richten op de applicaties bij Burgerzaken en werkt daarbij nauw samen met de informatiemanager, informatieadviseur, functioneel beheerders, informatiebeheerders en kerngebruikers van de applicaties. Daarnaast werken we in de regio samen met andere gemeenten, waarbij we voor ICT-dienstverlening zijn aangesloten bij het shared service center van de gemeente Leeuwarden. Je bent daarin de verbindende schakel tussen onze processen en ICT. Hierdoor krijg je volop kansen om je netwerk uit te breiden en te leren vanuit verschillende perspectieven. Sluit je bij ons aan en bouw samen met ons aan de toekomst van de gemeente Dantumadiel!

Jij gaat:

  • als functioneel beheerder fungeren voor o.a. de applicaties Centric Burgerzaken, eDiensten Burgerzaken, Key2betalen, Key2Datadistributie;
  • een regisserende rol spelen als verbindende schakel tussen onze organisatie, processen en ICT (SSC Leeuwarden en softwareleveranciers);
  • zorgen dat applicaties en inrichting daarvan aansluit bij de informatiebehoefte, wetgeving en processen;
  • proactief gebruikerswensen onderzoeken en vertalen naar mogelijke oplossingen;
  • uitgebreide tests uitvoeren op zowel de inhoud als de functionaliteiten;
  • zorgen dat je altijd op de hoogte van ontwikkelingen binnen jouw vakgebied en technologische ontwikkeling.

Jij hebt:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • werkervaring als functioneel beheerder, bij voorkeur minimaal 5 jaar;
  • kennis en ervaring met de betrokken applicaties is een pré;
  • een proactieve houding, goede communicatieve vaardigheden, analytisch vermogen, goede planningsvaardigheden en nauwkeurigheid;

Jij krijgt:

  • een inschaling, afhankelijk van opleiding en ervaring, in aanloopschaal 8 of functieschaal 9 met een maximum van € 4.811,- bruto per maand (bij 1 FTE, salarispeil 1 oktober 2024);
  • de mogelijkheid om gebruik te maken van het individueel keuzebudget (17,05% van jouw salaris);
  • mogelijkheid tot hybride werken;
  • ruime mogelijkheden voor zowel persoonlijke als professionele ontwikkeling en groei.

Over Dantumadiel:           

Dantumadiel is een plattelandsgemeente in het noordoosten van Fryslân, met 19.000 eigenzinnige, authentieke inwoners en 11 kernen. Onze gemeente kenmerkt zich door weidse vergezichten en unieke natuur. Wij streven ernaar dat onze inwoners kunnen wonen in een omgeving waar ze gelukkig zijn. Samen met onze inwoners en ondernemers bouwen we aan een gemeente die dichtbij, toegankelijk en benaderbaar is.

Over de organisatie:

Dantumadiel is een compacte organisatie met korte lijntjes en veel samenwerking tussen collega’s van verschillende teams. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid en werkt aan afwisselende projecten. We trekken op met collega-gemeenten, provincie en andere partijen om onze ambities waar te maken. En vooral: we kijken naar elkaar om en kunnen op elkaar rekenen. Wij geloven in de kracht en het talent van onze vakmensen, van jonge starters tot door de wol geverfde professionals. We willen jong talent met nieuwe ideeën en frisse blikken de ruimte geven om zich te ontwikkelen tot stevige professionals. Als een jonge, ambitieuze organisatie die stappen wil maken, bieden we volop ruimte om te ontdekken, je te ontwikkelen en anderen te coachen in hun ontwikkeling.

Handig om te weten:

  • Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern geworven waarbij interne kandidaten voorrang hebben.
  • Voor de invulling van deze functie is het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag vereist.

Wil je meer weten?

Voor verdere informatie over de functie kun je terecht bij:
Melle de Boer Teammanager Advies en Ondersteuning
0641172858
m.deboer2@dantumadiel.frl

Voor informatie over sollicitatieprocedure en de rechtspositie kun je terecht bij :
Jolanda Van Der Meulen P&O adviseur
0636454928
j.vandermeulen@dantumadiel.frl


Online solliciteren?

Heb je interesse in deze vacature? Stuur dan een e-mail met cv en motivatie naar: sollicitaties.088660@sollicitaties.werkeninfriesland.nl
We lezen graag wat jouw motivatie is om op deze vacature te reageren.
Sollicitaties moeten uiterlijk 19-01-2025 binnen zijn.

Solliciteer