Inkoper
gemeente Súdwest-Fryslân
Benodigde opleiding: HBO
Dienstverband: Vast
Aantal uren per week: 36
Gepubliceerd op : 22-10-2024
Sluitingsdatum : 08-11-2024
Wat ga je doen?
In deze functie ga je bijvoorbeeld in gesprek met een voorman van de groenafdeling over de vervanging van zitmaaiers. Je stelt de juiste vragen om te achterhalen wat de wensen en eisen zijn, en legt daarna uit hoe het inkoopproces verloopt. Terug op kantoor bespreek je met je collega's hoe de inkoop verder vormgegeven wordt, waarbij je rekening houdt met de financiële en technische aspecten.
Als inkoper ben je een specialist op het gebied van inkoop binnen de vakgroep Beheer Materieel en Locaties. Je bent verantwoordelijk voor het volledige inkoopproces van diverse materialen, zoals voertuigen, gereedschappen en brandstoffen. Je adviseert je collega’s en de gebruikers van het materiaal over de beste aanpak en hoe het inkoopproces kan worden verbeterd.
Naast het inkopen van werkmateriaal, houd je je ook bezig met andere inkoopzaken binnen de Keten Openbare Ruimte. Denk aan het inkopen van plantmateriaal of bedrijfskleding. Je werkt nauw samen met de vakbeheerder en vakspecialisten om ervoor te zorgen dat alles op de juiste manier wordt ingekocht.
Heb je nog niet alle kennis en vaardigheden die we vragen, maar ben je wel gemotiveerd, leergierig en heb je het juiste werk- en denkniveau? Dan denken we graag met je mee hoe we jou kunnen helpen je verder te ontwikkelen!
Takenpakket:
- Inkopen en coördineren: Je zorgt voor het tijdig inkopen van voertuigen, werkmaterialen en andere benodigdheden voor de buitendienst teams van de gemeente en bewaakt de levering en financiële afhandeling.
- Begeleiden en samenwerking: Je begeleidt inkoop- en aanbestedingstrajecten en zorgt voor een goede samenwerking tussen opdrachtgevers en leveranciers, binnen de kaders van het vastgestelde inkoopbeleid.
- Advies en procesverbetering: Je adviseert over inkoopaanvragen, volgt innovaties in je vakgebied en doet voorstellen voor het verbeteren van inkoopprocessen binnen de gemeente.
Wie ben jij
- Opleiding en ervaring: Je hebt een hbo-opleiding en bent in bezit van NEVI 1, of bereid deze opleiding snel te volgen. Ervaring in een technische of inkoopfunctie is een pluspunt.
- Sterke vaardigheden: Je bent communicatief sterk, schakelt makkelijk tussen verschillende vakgebieden en denkt analytisch, creatief en oplossingsgericht.
- ·Teamspeler en servicegericht: Je werkt graag samen, bent servicegericht, streeft naar kwaliteit en staat open om jezelf verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld op het gebied van wagenparkbeheer.
Waar ga je werken
De vakgroep Beheer Materieel en Locaties maakt deel uit van de Keten Openbare Ruimte. Samen zorgen we voor het duurzaam inrichten en onderhouden van de openbare ruimte. Onze vakgroep beheert ongeveer 1200 stuks werkmateriaal, waaronder 220 voertuigen. Deze grote variatie in materieel zorgt voor een afwisselend inkoopproces.
Wil jij onderdeel worden van ons team en bijdragen aan een duurzame toekomst? Solliciteer dan nu als inkoper!
Wat bieden wij
- Een afwisselende baan waarin geen dag hetzelfde is en waarbij je de kans krijgt bij te dragen aan het verduurzamen van materieel en voertuigen.
- Het gaat om een functie die valt onder het profiel medewerker beleidsuitvoering II. Je kunt een salaris verdienen van maximaal € 4.811,- bruto per maand (het maximum van functieschaal 9) bij een fulltime dienstverband (36 uur per week). Dit is exclusief een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%.
- Uitstekende en flexibele secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een uitstekende pensioenopbouw met een relatief lage werknemersbijdrage bij het ABP, een vrij besteedbaar budget binnen het individueel IKB, laptop en telefoon.
- Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van jaar, waarbij we de intentie hebben om aansluitend een vast dienstverband aan te gaan bij goed functioneren.
- Ben jij een vroege vogel of begin je liever iets later? Geen probleem, we werken met flexibele werktijden.
- Ook qua werkplek zijn we flexibel. Laat het werk het toe, dan kun je thuiswerken. Ben je nodig op kantoor? Dan is daar voor jou een plek.
- Wil je jezelf ontwikkelen of heb je loopbaanvragen? Ons Leerhuis en WERKplaats zijn er om jou te helpen in jouw (loopbaan)ontwikkeling.
- Ook hebben we een zeer actieve personeelsvereniging!
Belangstelling
Ben jij de Inkoper die wij zoeken? Dan kijken we uit naar jouw reactie en gaan we graag met je in gesprek. Stuur je sollicitatie uiterlijk op 8 november 2024.
Eerst meer informatie? Neem contact op met Hein Quarré, teammanager Schoon, via email H.Quarre@sudwestfryslan.nl
De sollicitatiegesprekken zullen worden gevoerd op een nader te bepalen datum, in overleg.
NB. We vragen je om rechtstreeks te solliciteren via de website: werkenbij.sudwestfryslan.nl. Reageer je via een vacaturesite (bijv. Indeed) dan kan het voorkomen dat je sollicitatie niet (goed) aankomt en je geen reactie krijgt, dat zou zonde zijn!