Terug naar vacatures

Medewerker balie en servicepunt

Veiligheidsregio Fryslân

Benodigde opleiding: MBO 

Dienstverband: Tijdelijk/Parttime 

Aantal uren per week: 8

Gepubliceerd op : 25-11-2022

Sluitingsdatum : 05-12-2022

Ter versterking van het team facilitair bedrijf zijn wij per 1 januari 2023 op zoek naar een energieke:

Medewerker balie en servicepunt

Standplaats Leeuwarden - voor 8 uur per week

Wat bieden wij aan?  

Als medewerker balie en servicepunt ben je het visitekaartje van onze organisatie. Je kunt goed prioriteren  en ziet welke melding als eerste uit gezet moet worden. Naast een aantal kerntaken, zoals het oppakken van incidenten in onze interne systemen en het uitvoeren van diverse frontoffice werkzaamheden, ben je ook betrokken bij het evalueren en verbeteren van bestaande dienstverlening en de bijbehorende procedures. 

Je verdere werkzaamheden bestaan uit:  

  • Eerste aanspreekpunt voor de collega’s voor facilitaire services en huisvestingsvragen;
  • Verwerken/uitzetten van werkorders naar verschillende leveranciers en bijhouden en terugkoppelen naar de collega’s ;
  • Uitvoeren van benodigde registraties en controles; 
  • Uiterst klantvriendelijke wijze ontvangen en doorverwijzen van bezoekers;  
  • Uitreiken en innemen van bezoekerspassen;
  • Beantwoorden en doorverbinden van binnenkomend telefoon en mailverkeer;  
  • Afhandelen van vragen en klachten (en zo nodig doorverwijzen naar de juiste persoon);  
  • Beheren van kantoorartikelen en andere materialen binnen het gebouw; 
  • Bieden van ondersteuning op het gebied van administratieve en facilitaire handelingen voor front- zowel als backoffice;
  • Je werkt in principe volgens een vast rooster (m.u.v. vakanties en ziekte).

Als medewerker balie en servicepunt is het logisch dat jij beschikt over:

  • Een relevante opleiding op mbo-niveau 4;
  • Uitstekende beheersing van het Office 365 (o.a. Word, Excel, PowerPoint) en registratie-programma’s; 
  • Kennis van het FMIS-systeem TOP desk, of je maakt je automatiseringssystemen gemakkelijk eigen; 
  • Kennis van facilitaire processen;
  • Recente ervaring in een vergelijkbare functie is een pré;
  • Passieve beheersing van de Friese taal is een pré;
  • Een flexibele instelling ten aanzien van de werktijden en -dagen voor wat betreft het eventueel invallen voor een collega wegens ziekte of vakanties. Zo kun je ook in vakanties en/of tijdens verlof 24-32 uur werken.

Belangrijkste eigenschappen    

Een vriendelijke mensbenadering is van belang, hospitality staat hoog in het vaandel. Daarnaast kun je goed zelfstandig handelen, maar ben je ook een teamplayer. De eigenschappen: proactieve houding, hoge mate van integriteit, communicatief vaardig, stressbestendig en flexibel passen bij jou als persoon. Verder kun je  invulling geven aan de kernwaarden van de Veiligheidsregio: samenwerkend, nieuwsgierig, met eigenaarschap en klantgericht.  

Wat bieden we jou?

  • Afhankelijk van jouw opleiding en werkervaring bedraagt de inschaling maximaal €3.018,- bruto per maand bij een werkweek van 36 uur (schaal 6 CAR UWO).
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB). Dit bedraagt 17,05% van je brutosalaris. Met het IKB kun je keuzes maken die passen bij jouw persoonlijke wensen en doelen.
  • Een aanstelling voor een periode van één jaar met uitzicht op een vast dienstverband en een prettige werkrelatie voor langere termijn.

Met en voor wie ga je werken?

Binnen Veiligheidsregio Fryslân werken Crisisbeheersing, Brandweer en GGD samen aan een veilig en gezond Fryslân. Samenwerken met andere organisaties staat hierbij centraal. Ons werk is divers, geen dag is hetzelfde. Net als de mensen die bij ons werken. Van medewerker balie en servicepunt tot monteur, van jeugdverpleegkundige tot brandweer manschap: wij zijn allemaal Veiligheidsregio Fryslân. Iedereen draagt vanuit de eigen expertise bij aan het functioneren van onze organisatie. Daarbij streven we naar een ‘Great Place to Work’ voor onze medewerkers. Dit betekent onder meer dat we aandacht hebben voor goed werkgeverschap, werkplezier en persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers.

Wil je meer weten over deze functie?

De baliemedewerkers vertellen je er graag meer over via telefoonnummer 088–2299999. Ook kun je met vragen terecht bij Marcel van Wijk, afdelingshoofd facilitair bedrijf, via telefoonnummer 06-31029093.

Wanneer je bij ons komt werken, moet je een Verklaring Omtrent het Gedrag inleveren. Interne en externe werving vindt gelijktijdig plaats. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang.

Word jij onze nieuwe collega?

Dan horen we graag van jou! Je kunt tot en met 4 december 2022 solliciteren via deze link. De gesprekken vinden plaats in de weken na 4 december 2022.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld, delen wel!

  


Online solliciteren?

Heb je interesse in deze vacature? Je sollicitatie kun je indienen via de website van : webformulier openen

Solliciteer