WERKEN IN FRIESLAND GESLOTEN

Werken in Friesland is gesloten op woensdag 12 juni i.v.m. het jaarlijkse teamuitje. Wij zijn telefonisch niet bereikbaar en mails worden niet in behandeling genomen. Heb je (technische) vragen over ons vacaturesysteem of Dynamisch Aankoop Systeem? Dan kun je contact opnemen met Poolz via helpdesk@poolz.nl of 035 – 751 05 92.

Andere vragen of aanvragen voor toelating tot de categorieën in ons Dynamisch Aankoop Systeem, worden op 13 juni weer in behandeling genomen.

Terug naar vacatures

Medewerker HR en ondersteuning

schiermonnikoog

Benodigde opleiding: MBO+

Dienstverband: Vast/Parttime

Aantal uren per week: 16

Gepubliceerd op : 05-06-2024

Sluitingsdatum : 24-06-2024

De gemeente Schiermonnikoog zoekt een

Medewerker HR en ondersteuning

voor 16 uur per week

Kom werken voor de kleinste gemeente van Nederland die je elke dag uitdaagt. Je krijgt bij ons de ruimte om veel taken op te pakken en te groeien in je werk. Binnen een prettig team waar lol in het werk, behulpzaamheid en saamhorigheid de boventoon voert.  Wil jij jouw kennis en ervaring inzetten en van waarde zijn voor de inwoners en bezoekers van Schiermonnikoog? Dat zijn we op zoek naar jou!

Het team

De organisatie bestaat uit ongeveer 35 medewerkers die een goede dienstverlening aan onze inwoners en gemeentebestuur leveren. Daarnaast huren we via een aantal andere gemeenten deskundigheid in op bepaalde vakgebieden. Er zijn collega’s die deel uitmaken van de eilander gemeenschap en collega’s van de wal. De lijnen tussen inwoners, bestuur en medewerkers zijn kort. Onze ambitie is: zaken zo eenvoudig mogelijk oplossen en dichtbij de mensen staan.

Wat doet de medewerker HR en ondersteuning?

Je hebt een breed takenpakket en bent echt een spin in het web. Jij zorgt ervoor dat HR als een zonnetje draait en biedt de helpende hand bij administratieve en secretariële processen binnen de organisatie. Je houdt de mailbox bij, verwerkt de personeelsadministratie, verzorgt het proces rond in- en uitdiensttreding, de ziekteregistratie.

Ook ondersteun je het team Wonen, het Bestuurssecretariaat en de Publieksbalie bij diverse administratieve en secretariële taken. Je kunt hierbij denken aan het verzenden van brieven naar woningzoekenden, het administreren van auto-ontheffingen enzovoort.  Ook verwachten van jou dat je meedenkt in het verbeteren van interne processen. Voor de personeelsadministratie zijn ongeveer 5 uren per week beschikbaar. Jouw andere uren besteed je aan de overige werkzaamheden. Het is daarom belangrijk dat je zelf prioriteiten kunt stellen en het leuk vindt om flexibel “in te springen”.  Natuurlijk kun je altijd hulp vragen van de collega die jij ondersteunt.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een positief ingestelde “aanpakker”; een enthousiaste collega op MBO-niveau die zich thuis voelt in deze ondersteunende functie. Als je ervaring hebt met HR en administratieve processen dan is dat een voordeel. Integriteit is erg belangrijk, want je gaat om met gegevens waarbij privacy belangrijk is. Kun jij goed samenwerken en taken van anderen overnemen? Werk jij zorgvuldig en nauwkeurig, kun je snel schakelen tussen verschillende onderwerpen en goed het overzicht bewaren? Zie jij waar het werk ligt en pak je dit snel op? Werk je graag samen in een team dat samen de schouders eronder zet? Kun je aantoonbaar gemakkelijk omgaan met digitale systemen en processen en ben je  flexibel? Dan zoeken wij jou! De werkdagen zijn flexibel in te richten en er zijn hybride werkmogelijkheden, maar het is fijn als je in ieder geval werkt op woensdagochtend (HR). Daarnaast verwachten wij van je dat je bij afwezigheid van collega’s kunt inspringen op andere dagen als dat nodig is.

Wat bieden wij?

Een salaris op het niveau van maximaal schaal 6 (€3.481 bruto  per maand bij een fulltime dienstverband). Bij 16 uur is dat € 1.547,11 bruto. Prima secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder vrij besteedbaar budget via IKB met uitruilmogelijkheden en opleidingsmogelijkheden. Een interessante werkplek met uitzicht op een vast dienstverband. We starten met een tijdelijk contract voor een jaar.

Geïnteresseerd?
Heb je nog vragen? Neem dan tijdens de openingstijden van het gemeentehuis (8.30 tot 12.00 uur) contact op met de gemeentesecretaris, Trineke Kroeze (0519 535050). Heb je belangstelling dan kun je tot 24 juni a.s. digitaal solliciteren via solliciteren@schiermonnikoog.nl. De gesprekken vinden plaats op maandag 1 juli.

Bij indiensttreding wordt gevraagd een actuele VOG te overleggen.

Wij zien je sollicitatie graag tegemoet!

N.B. Delen van deze vacature is welkom. Geen acquisitie of aanbiedingen van bureaus.


Online solliciteren?

Heb je interesse in deze vacature? Stuur dan een e-mail met cv en motivatie naar: solliciteren@schiermonnikoog.nl
We lezen graag wat jouw motivatie is om op deze vacature te reageren.
Sollicitaties moeten uiterlijk 24-06-2024 binnen zijn.

Solliciteer