Terug naar vacatures

Medewerker Vergunningen

gemeente Ameland

Benodigde opleiding: MBO 

Dienstverband: Vast/Fulltime 

Aantal uren per week: 32-36

Gepubliceerd op : 23-01-2023

Sluitingsdatum : 05-02-2023

Bij de gemeente Ameland werken we mét mensen, vóór mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!

Door het vertrek van één van onze medewerkers, is het managementteam van de gemeente Ameland op zoek naar enthousiaste kandidaten voor de volgende functie:

Medewerker vergunningen (m/v)

(36 uur per week, 1 fte)

Als medewerker vergunningen:

  • Ben je verantwoordelijk voor het beoordelen en adviseren van aanvragen van vergunningen en beantwoord je vragen hierover. Het betreft aanvragen op het gebied van de APV (vooral evenementen), de Alcoholwet, de Huisvestingswet, verkeersregelgeving en overige bijzondere wetten.
  • Ben je op het gebied van evenementen en de horeca het eerste aanspreekpunt van de gemeente en onderhoud je het contact met de betrokken partijen.
  • Verricht je diverse voorkomende werkzaamheden binnen het cluster fysieke leefomgeving.

Wij zoeken iemand die:

  • Over een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 beschikt.
  • Over enkele jaren relevante werkervaring beschikt of bereid is zich gericht te ontwikkelen naar het profiel van deze functie.
  • Zich verantwoordelijk en betrokken voelt voor zijn/haar werk.
  • In staat is om te plannen, te organiseren en te prioriteren.
  • Representatief is en over een klantgerichte en flexibele instelling beschikt en daarbij zowel mondeling als schriftelijke communicatief vaardig is.
  • Toekomstgericht, proactief, enthousiast  en toegankelijk is, en goed kan samenwerken.

Competenties:

De competenties die op deze functie van toepassing zijn: Verantwoordelijkheid, Oordeelsvorming, Klantgerichtheid, Kwaliteitsgerichtheid en Nauwkeurigheid. De functie betreft HR21 profiel Medewerker Beleidsuitvoering III.

Gemeente Ameland biedt:

  • Een dienstverband waarop de cao Gemeenten van toepassing is;
  • Een passend salaris dat, afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal € 2.581,- en maximaal € 3.732,- bruto schaal 8 per maand bedraagt bij een 36-urige werkweek (salarispeil april 2022).
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) ter hoogte van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw persoonlijke omstandigheden en wensen. 
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wil je solliciteren?

Stuur je sollicitatie (brief + CV) aan het managementteam van gemeente Ameland via Werken in Friesland (www.werkeninfriesland.nl) Je kunt solliciteren tot en met zondag 5 februari 2023 Mogelijk zien we je tijdens een kennismakingsgesprek dat staat gepland op vrijdag 10 februari 2023

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.


Wil je meer weten?

Voor verdere informatie over de functie kun je terecht bij:
Roelof Burghoorn Adjunct DIrecteur
0519-555 555
rburghoorn@ameland.nl

Voor informatie over sollicitatieprocedure en de rechtspositie kun je terecht bij :
Judith Kiewiet-IJnsen P&O Adviseur
0519 - 555 555
jkiewiet@ameland.nl


Online solliciteren?

Heb je interesse in deze vacature? Stuur dan een e-mail met cv en motivatie naar: sollicitaties.056603@sollicitaties.werkeninfriesland.nl
We lezen graag wat jouw motivatie is om op deze vacature te reageren.
Sollicitaties moeten uiterlijk 05-02-2023 binnen zijn.

Solliciteer