WERKEN IN FRIESLAND GESLOTEN

Werken in Friesland is gesloten vanaf vrijdagmiddag 22 december (vanaf 12.00 uur) tot 2 januari. Tijdens deze periode zijn wij telefonisch niet bereikbaar en worden mails niet in behandeling genomen. Heb je (technische) vragen over ons vacaturesysteem of Dynamisch Aankoop Systeem? Dan kun je contact opnemen met Poolz via helpdesk@poolz.nl of 035 – 751 05 92.

Andere vragen of aanvragen voor toelating tot de categorieën in ons Dynamisch Aankoop Systeem, worden op 2 januari weer in behandeling genomen.

Terug naar vacatures

Secretaris Adviescommissie Bezwaarschriften

gemeente Ameland

Benodigde opleiding: HBO

Dienstverband: Vast/Fulltime

Aantal uren per week: 36 uur per week

Gepubliceerd op : 01-03-2024

Sluitingsdatum : 30-04-2024

Bij de gemeente Ameland werken we mét mensen, vóór mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!

Door enerzijds promotie van één van onze collega's en anderzijds het vertrek van één van de andere collega’s is het managementteam van de gemeente Ameland op zoek naar enthousiaste kandidaten voor de functie van:

Secretaris van de Adviescommissie Bezwaarschriften M/V

32-36 uur per week

In de functie van Secretaris van de Adviescommissie:

  • Verricht je voorkomende werkzaamheden als secretaris van de adviescommissie bezwaarschriften van de gemeenten Ameland, Schiermonnikoog en Vlieland:
    • het schrijven en uitwerken van conceptadviezen,
    • het voorbereiden en notuleren van (maandelijkse) hoorzittingen,
    • het verzorgen van inkomende en uitgaande correspondentie
    • en het schrijven van de jaarverslagen.
  • Lever je een bijdrage aan het brede scala van juridische werkzaamheden in een klein, jong team binnen de gemeente Ameland ;
  • Lever je een bijdrage aan de uitvoering van diverse wet- en regelgeving, zoals de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) en enkele bijzondere wetten.

Wij zoeken iemand die:

  • over een afgeronde rechtenopleiding op minimaal hbo-niveau beschikt;
  • brede juridische kennis en affiniteit met juridisch advieswerk heeft, ervaring is een pré;
  • enthousiast, integer, zelfstandig, flexibel, accuraat is en beschikt over goede contactuele vaardigheden;
  • goed kan plannen, organiseren en constructief kan samenwerken met anderen;
  • gevoel heeft voor bestuurlijke verhoudingen.

Competenties:

De functie betreft, afhankelijk van kennis en ervaring van de te werven kandidaat, HR21 profiel Medewerker Beleidsuitvoering II (schaal 9). Belangrijke competenties die daarbij horen:

  • verantwoordelijkheid
  • analytisch vermogen (probleemanalyse)
  • oordeelsvorming
  • klantgerichtheid
  • Kwaliteitsgerichtheid

Gemeente Ameland biedt:

  • Een dienstverband waarop de cao Gemeenten van toepassing is;
  • Een passend salaris dat, afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal € 3.167 ,- en maximaal € 4.537,-bruto per maand (schaal 9) bedraagt bij een 36-urige werkweek (salarispeil januari 2023).
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) ter hoogte van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw persoonlijke omstandigheden en wensen. 
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Heb je nog vragen?

Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Patty de Jong, Adjunct-Directeur van gemeente Ameland. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 06 - 22 11 96 99.

Voor vragen rondom de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Judith Kiewiet, adviseur Personeel en Organisatie. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 0519 - 555 578.

Wil je solliciteren?

Stuur je sollicitatie (brief + CV) aan het managementteam van gemeente Ameland via Werken in Friesland (www.werkeninfriesland.nl) Zolang de vacature nog niet is ingevuld blijft deze gepubliceerd op Werken in Friesland.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.


Wil je meer weten?

Voor verdere informatie over de functie kun je terecht bij:
Patty de Jong-Boersma Adjunct - Directeur

pdejong@ameland.nl

Voor informatie over sollicitatieprocedure en de rechtspositie kun je terecht bij :
Judith Kiewiet-IJnsen P&O Adviseur
0519 - 555 555
jkiewiet@ameland.nl


Online solliciteren?

Heb je interesse in deze vacature? Stuur dan een e-mail met cv en motivatie naar: sollicitaties.064143@sollicitaties.werkeninfriesland.nl
We lezen graag wat jouw motivatie is om op deze vacature te reageren.
Sollicitaties moeten uiterlijk 30-04-2024 binnen zijn.

Solliciteer