Wij zijn gesloten van 23 december tot en met 3 januari!

Let op: tijdens deze periode nemen we geen nieuwe toelatingsverzoeken voor ons DAS in behandeling. Leveranciers die eerder al zijn toegelaten tot de vereiste categorieën, kunnen wel gewoon biedingen uitbrengen. Technische vragen over ons DAS of vacaturesysteem? Neem dan contact op met Poolz via helpdesk@poolz.nl of 035 – 751 05 92. Meer weten over onze afwezigheid? Kijk dan in de rubriek Nieuws.

Belangrijke data op een rijtje

  • 18 november – start inschrijving organisaties en bedrijven
  • 23 januari – informatiebijeenkomst met lunch!
  • 9 maart – sluitingsdatum inschrijven organisaties/bedrijven
  • 16 maart – de laatste dag voor het doorgeven van kleine wijzigingen.
  • 24 maart – start inschrijving voor medewerkers
  • 7 april – inschrijving open voor iedereen!
  • 17 april – laatste dag om in te schrijven!
  • 22 april/2 mei – projectteam stelt deelnemerslijsten samen en mailt ze naar de organisaties/bedrijven
  • 6 juni – uiterlijk vandaag hebben alle organisaties contact gehad met hun gasten!
  • 16-20 juni – Week van de Uitwisseling!
  • nog niet bekend – Evaluatielunch